onsdag den 3. december 2008

Single

Igår aftes gjorde jeg det så forbi med min kæreste. Som jeg ellers var vildt glad for. Men da han tidligere har haft en form for hashmisbrug og nu gør comeback og har iøvrigt røget "en gang imellen" siden september er min tillid brugt op. Hvor meget jeg end ønsker at være tolerant og large og elske ham som han er.
Idag har været en tumult og regnfuld blæsende grå lortedag. Har cirka tudet hver anden time. Formåede det på trods at deltage i undervisning i oplæsning og både fremlægge, læse op og fortælle historie. Og derefter ud med pigerne. Det gør godt! Så bliver der igen snakket om både alfabet- og flagleg. Jeg er tilbage på banen. Single.
Men jeg har ikke lyst til en skid! Derfor tror jeg også det vil gøre godt når jeg nu, med god samvittighed over at faktisk have nedfældet tanker på bloggen, vil lægge mig til at sove.

Ingen kommentarer: