fredag den 26. juni 2009

Citat

Her er humlen i alt ondt. Jeg tillader mig at bringe et citat på denne ulæste og uopfficielle blog, citerer en anonym person, som af flere ses som lidt frelst og lidt dum i det, mest fordi vedkommende tror på jesus... Og ikke er god til at diskutere på en upersonlig måde.
"Jeg selv var opmærksom nok til at stoppe i tide... Det krævede altså også en helvedes indsats - og så var jeg så heldig at jeg altid har været anti-autoritær. Pludselig blev han autoriteten og vi hash-rygere blev det sande kulturelle folkefærd der blev forfulgt af alle de andre. Den hoppede jeg simpelthen ikke på!"
"Du kan nok ikke følge mig. Men min måde at stoppe hashen på var at skære helt ned på den og betragte det på samme måde som jeg betragter druk. En gang imellem gør godt.
De fleste behandler det som var det smøger og så får de paranoia og begynder at tro verden er mærkelig etc. De bliver virkelighedsfjerne... Min søster var den der ligesom satte prikken over i'et. Hun lod mig vide sort på hvidt at hun havde svært ved at genkende mig. Der var det at jeg fattede hvor forandret man bliver af at tage stoffer... Ligesom du bliver forandret hvis du drikker øl hver dag"

Ingen kommentarer: